ΣΗΦΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ
ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΦΗ.
ΦΕΥΓΕΙΣ ΚΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΟΡΦΑΝΑ.. ΦΕΥΓΕΙΣ ΚΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΑΧΤΗ..ΜΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΚΑΛΟΣΤΡΑΘΙΑ..
ΑΝΤΡΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ....
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ - ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΦΗ.
ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ
Για τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η αεροπορική τραγωδία αναφέρονται στην «Π» ειδικοί.
Όπως εκτιμούν έμπειροι πιλότοι το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό Τάσσο Μπαλατσούκα 33 ετών, πήγε και «κάρφωσε» από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση το F-16D στο οποίο βρίσκονταν ο Σμηναγός Σήφης Αναστασάκης και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών.
Κατά τις πρώτες πληροφορίες το μονοθέσιο F-16 πραγματοποιούσε immerman attack, δηλαδή επίθεση από πίσω και κάτω, στο διθέσιο F-16. Είναι μία τακτική από την οποία ο αμυνόμενος είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγει.
Ένα άλλο στοιχείο το οποίο είναι διασταυρωμένο από έγκυρες πηγές της Π.Α. είναι ότι ο νεκρός πιλότος του F-16C φορούσε κάσκα JHMCS δηλαδή σύστημα στόχευσης επί κάσκας που του επιτρέπει να βάλει βλήματα με απόκλιση πολύ μεγαλύτερη από αυτή των συμβατικών συστημάτων.
Εκτιμάται ότι πήγε να βάλει, εικονικά βέβαια, πίσω και κάτω από το διθέσιο εναντίον του, αφού ο συνδυασμός κάσκας JHMCS και βλήματος Iris-T, επιτρέπει βολή τελείως εκτός θέας του επιτιθέμενου αεροσκάφους, απλά αρκεί ο πιλότος να παρακολουθεί με το βλέμμα το αεροσκάφος-στόχο.
Από εκείνη την θέση, δηλαδή πίσω και κάτω από το διθέσιο, ξαφνικά το F-16 του Μπαλατσούκα «καρφώθηκε» στην κοιλιά του διθέσιου “D”. Μία άλλη εκδοχή είναι ότι επιχείρησε να βρεθεί σε παραμέτρους βολής πυροβόλου (Fox 1) και για τον λόγο αυτό κινήθηκε κατ'αυτό τον τρόπο.
Όπως εκτιμούν οι ίδιοι, ο άτυχος Μπαλατσούκας βρήκε ακαριαίο θάνατο. Το κάθισμά του προφανώς εκτοξεύτηκε λόγω της σύγκρουσης αυτόματα, αλλά από την επιφάνεια της θάλασσας, περισυλλέγησαν από το σωσίβιό του απλώς ίχνη που πιστοποιούσαν τον θάνατό του.
Για τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η αεροπορική τραγωδία αναφέρονται στην «Π» ειδικοί.
Όπως εκτιμούν έμπειροι πιλότοι το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό Τάσσο Μπαλατσούκα 33 ετών, πήγε και «κάρφωσε» από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση το F-16D στο οποίο βρίσκονταν ο Σμηναγός Σήφης Αναστασάκης και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών.
Κατά τις πρώτες πληροφορίες το μονοθέσιο F-16 πραγματοποιούσε immerman attack, δηλαδή επίθεση από πίσω και κάτω, στο διθέσιο F-16. Είναι μία τακτική από την οποία ο αμυνόμενος είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγει.
Ένα άλλο στοιχείο το οποίο είναι διασταυρωμένο από έγκυρες πηγές της Π.Α. είναι ότι ο νεκρός πιλότος του F-16C φορούσε κάσκα JHMCS δηλαδή σύστημα στόχευσης επί κάσκας που του επιτρέπει να βάλει βλήματα με απόκλιση πολύ μεγαλύτερη από αυτή των συμβατικών συστημάτων.
Εκτιμάται ότι πήγε να βάλει, εικονικά βέβαια, πίσω και κάτω από το διθέσιο εναντίον του, αφού ο συνδυασμός κάσκας JHMCS και βλήματος Iris-T, επιτρέπει βολή τελείως εκτός θέας του επιτιθέμενου αεροσκάφους, απλά αρκεί ο πιλότος να παρακολουθεί με το βλέμμα το αεροσκάφος-στόχο.
Από εκείνη την θέση, δηλαδή πίσω και κάτω από το διθέσιο, ξαφνικά το F-16 του Μπαλατσούκα «καρφώθηκε» στην κοιλιά του διθέσιου “D”. Μία άλλη εκδοχή είναι ότι επιχείρησε να βρεθεί σε παραμέτρους βολής πυροβόλου (Fox 1) και για τον λόγο αυτό κινήθηκε κατ'αυτό τον τρόπο.
Όπως εκτιμούν οι ίδιοι, ο άτυχος Μπαλατσούκας βρήκε ακαριαίο θάνατο. Το κάθισμά του προφανώς εκτοξεύτηκε λόγω της σύγκρουσης αυτόματα, αλλά από την επιφάνεια της θάλασσας, περισυλλέγησαν από το σωσίβιό του απλώς ίχνη που πιστοποιούσαν τον θάνατό του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου